درحال بارگذاری...

شرایط کشت پاییزه در جنوب کشور

دسته بندی: بلاگ پروازیاران سیرنگ

شرایط کشت پاییزه در جنوب کشور


شرایط کشت پاییزه در جنوب کشور

فصل پاییز یکی از فصول اصلی در کشاورزی جنوب کشور است، زیرا آب و هوای این مناطق در پاییز معتدل و بهاری بوده و برای کشت بسیاری از محصولات مناسب است. اما قبل از کشت پاییزه در جنوب کشور باید از شرایط کشت پاییزه در جنوب مانند شهرهای اندیمشک، دزفول خوزستان، بم، جیرفت کرمان و حاجی آباد هرمزگان آگاه باشید و بدانید که محصولات باغی استان خوزستان، کرمان و هرمزگان در فصل پاییز چه سبزیجات و صیفیجاتی هستند.


شرایط کشت پاییزه در جنوب چگونه است؟

قبل از هر چیزی باید با شرایط کشت پاییزه در جنوب و شهرهای مختلف آن آشنا شوید تا بدانید که چه زمانی و تحت چه شرایطی می‌توانید محصول باغی یا گیاه خودتان را بکارید و چه موقعی باید آن را برداشت نمایید تا ثمره خوبی به شما بدهد و برای شما سود داشته باشد.

شرایط کشت پاییزه در خوزستان

به طور معمول کشت پاییزه در خوزستان از اوایل آبان شروع می‌شود و در اواسط آذر پایان می‌یابد. زمان برداشت محصول کشت پاییزه خوزستان معمولا در اواخر بهمن تا اواسط اسفندماه می‌باشد، زیرا بعد از این تاریخ هوا رو به گرمی زیادی می‌رود و امکان خراب شدن محصولات باغی وجود دارد.

شرایط کشت پاییزه در استان هرمزگان

یکی از استان‌هایی که بیشترین کشت پاییزه جنوب کشور را دارد، استان هرمزگان است. معمولا محصولات این استان نهایتا تا اوایل مهرماه کاشته می‌شوند و تا اواسط دی ماه برداشت آن‌ها به طور کامل صورت می‌گیرد.

شرایط کشت پاییزه در استان کرمان

کشت پاییزه در مناطق جنوبی استان کرمان بیشتر در مناطقی نظیر بم و جیرفت صورت می‌گیرد، زیرا آب و هوای این مناطق در فصل پاییز و زمستان معتدل تر از بقیه نقاط این استان می‌باشد. این کشت به طور معمول از اوایل آبان تا اواخر آن صورت می‌گیرد و نهایتا تا اواخر دی ماه برداشت انجام می‌شود.

 

 

 

 

 


کاربر سیرنگ، تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸


سم پاشی کود پاییزه پهپاد سیرنگ پهپاد کشاورزی

این مطالب را هم بخوانید!

انسکتاریوم چییست؟

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است

ادامه مطلب »

شمعدانی_گلدهی

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است

ادامه مطلب »

اثربخشی استفاده از پهپادها

سیلاب‌ها و سیل‌آمدگی‌ها به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فاجعه‌های طبیعی در جهان، همچنان برای انسان‌ها تهدیدی جدی به حساب می‌آیند. این حوادث نه تنها به عنوان عوامل تخریب‌گر محیط زیست، بلکه به عنوان عواملی که می‌توانند عواقب ویران‌کننده‌ای برای جامعه و اقتصاد ایجاد کنند، شناخته می‌شوند. به منظور مدیریت و کا...

ادامه مطلب »

در سراسر ایران با کاربران حرفه‌ای

عملیات کارشناسان سیرنگ

استان مازندران
استان گلستان
استان آذربایجان

+98 21 4417 9162

مدیر فروش داخلی 107

+98 21 4417 9168

کارشناس فروش 1 - داخلی 101

+98 21 4417 9112

کارشناس فروش 2 - داخلی 102

+98 21 4417 9218

کارشناس فروش 3 - داخلی 103

+98 21 4417 9234

مدیر ترویج - داخلی 108

+98 21 4417 9228

خدمات پس از فروش - داخلی 116